08.05.2018

Lato z Suzuki

Autoryzowane serwisy Suzuki zapraszają do skorzystania z promocyjnej oferty na przygotowanie układu klimatyzacji do lata. Akcja czyszczenia klimatyzacji obowiązuje przed wakacjami.

Statystyczny Polak pokonuje rocznie kilkanaście tysięcy kilometrów. To odległość z Warszawy do Tokio i z powrotem. Dlatego warto zabrać o zdrowy klimat w samochodzie. Jeszcze przed rozpoczęciem wakacji Autoryzowane Stacje Obsługi zapraszają do skorzystania z oferty serwisowej „Lato z Suzuki”.

W terminie od 15. maja do 30. czerwca w ASO Suzuki będzie można skorzystać z promocyjnej oferty na usługi profesjonalnego przygotowania układu klimatyzacji do sezonu letniego. Klienci będą mogli zlecić usługę dezynfekcji układu klimatyzacji „czysta klimatyzacja” w cenie 99 zł, usługę „czyste wnętrze” w cenie 39 zł, wymianę czynnika klimatyzacji w cenie 150 zł, a także wymianę filtra klimatyzacji na oryginalny produkt Suzuki w specjalnej cenie uzależnionej od modelu samochodu. Każdy klient zlecający usługę „czysta klimatyzacja” wraz z wymianą filtra otrzyma w prezencie zestaw chemii samochodowej firmy Tunap.
Szczegóły akcji znajdują się w regulaminie.

13.09.2024

Suzuki Marine na 64. Targach „International Boat Show”

Podczas zbliżających się targów we włoskiej Genui Suzuki zaprezentuje gamę wszystkich najnowszych silników zaburtowych, a także dwie linie własnej produkcji pontonów Suzukino oraz Suzumar.

Dowiedz się więcej
09.09.2024

Suzuki na Superpucharze Polski w piłce ręcznej

Za nami emocjonujące starcia o Superpuchar Polski w piłce ręcznej, którego Sponsorem Oficjalnym jest Suzuki Motor Poland!

Dowiedz się więcej
06.09.2024

Suzuki w gronie Oficjalnych Sponsorów Superpucharu Polski

Suzuki Motor Poland, wieloletni partner ligowych rozgrywek piłki ręcznej ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet, został oficjalnym sponsorem pierwszego Superpucharu Polski – Łódź ’24.

Dowiedz się więcej
03.09.2024

Oszczędzaj na każdym kilometrze, czyli co potrafi nowy hybrydowy Suzuki Swift

Japoński hatchback, od chwili debiutu w roku 2004 i wprowadzenia go na światowe rynki w charakterze tzw. modelu globalnego, był wielokrotnie nagradzany i został doceniony przez klientów.

Dowiedz się więcej