Program Suzuki - Ecstar Assistance 3+

Jeżeli twój samochód jest objęty ochroną Programu Suzuki Ecstar Assistance i potrzebujesz pomocy*, zadzwoń do całodobowego Centrum Pomocy + 22 532 85 97 lub 22 385 85 97

Uczestnicząc w Programie możesz liczyć na pomoc w sytuacji:
  • rozładowania akumulatora,
  • braku paliwa,
  • zatankowania niewłaściwego rodzaju paliwa lub jego zamarznięcia,
  • przebicia ogumienia,
  • zaginięcia, zatrzaśnięcia lub uszkodzenia kluczyków,
  • uszkodzenia oświetlenia,
  • uszkodzenia wycieraczek lub pasów bezpieczeństwa,
  • unieruchomienia samochodu przez zwierzęta (np. wskutek przegryzienia kabli),
  • pęknięcia lub stłuczenia szyby przedniej,
  • braku lub zbyt niskiego poziomu oleju silnikowego,
  • usterki systemu alarmowego,
  • awarii lub wypadku.
W razie zaistnienia powyższych okoliczności możesz liczyć na pomoc w zakresie:
  • próby usprawnienia pojazdu w miejscu zdarzenia,
  • holowania pojazdu do najbliższego ASO Suzuki (jeżeli naprawa w miejscu zdarzenia nie będzie możliwa),
  • kontynuacji podróży lub powrotu do miejsca zamieszkania lub zakwaterowana na maksymalnie 3 doby
Jak przystąpić do Programu Suzuki – Ecstar Assistance 3+?

To bardzo proste! Wystarczy odwiedzić ASO Suzuki i dokonać przeglądu okresowego samochodu w trakcie którego serwis użyje do wymiany oleju silnikowego Suzuki Ecstar oraz dokonać opłaty aktywacyjnej (15PLN). Twoje nowe ubezpieczenie będzie aktywne do kolejnego przeglądu okresowego (ale nie dłużej niż przez 12 miesięcy). Program obejmuje swoim działaniem Polskę, UE oraz inne kraje wskazane w Warunkach Ubezpieczenia.

Programem Suzuki – Ecstar Assistance 3+ mogą być objęte samochody marki Suzuki, których okres gwarancji producenta uległ zakończeniu. Co ważne, górna granica wieku Twojego samochodu nie ma znaczenia.

Do pobrania:


* Uwaga

Warunkiem udzielenia pomocy w ramach programu jest kontakt z Centrum Pomocy.